Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Posouzení vztahu tramvajového kola a kolejnice - navrhovaného jízdního obrysu KP-1 (KIHN), v podmínkách PMDP, a.s.
Autoři: Zelenka Jaromír | Kohout Martin | Michálek Tomáš
Rok: 2012
Druh publikace: výzkumná zpráva
Název nakladatele: Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.
Místo vydání: Česká Třebová
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Posouzení vztahu tramvajového kola a kolejnice - navrhovaného jízdního obrysu KP-1 (KIHN), v podmínkách PMDP, a.s. Zpráva obsahuje posouzení a odborné prověření vlastností jízdního obrysu KIHN pod pracovním názvem KP-1 pro provoz na kolejích Plzeňského městského dopravního podniku, a.s. Toto posouzení a porovnání s ostatními jízdními obrysy bylo provedeno na základě výpočtů charakteristik kontaktní geometrie dvojkolí-kolej na příslušných typech kolejnic používaných na tramvajové síti PMDP: kolejnice NT1 a B1, dále z hlediska postavení dvojkolí v oblouku koleje o velmi malém poloměru a z hlediska dosahovaných třecích poměrů mezi kolem a kolejnicí. vztah tramvajového kola a kolejnice; tramvajový jízdní obrys; charakteristiky kontaktní geometrie dvojkolí-kolej; postavení dvojkolí v oblouku koleje; třecí poměry mezi kolem a kolejnicí
eng Assessment of tram wheel/rail relationship for proposed wheel profile KP-1 (KIHN) in conditions of PMDP, a.s. This report contains assessment and expert estimation of properties of wheel profile KIHN (named as KP-1) for the operation in conditions of PMDP, a.s. in Pilsen (CZ). This assessment is based on comparison of the wheel profile KIHN with other wheel profiles on the basis of computation of characteristics of wheel/rail contact geometry on the rails NT1 and B1 used in Pilsen and from the point of view of wheelset position in track in very small radius curve and friction conditions in wheel/rail contact. tram wheel/rail relationship; tram wheel profile; characteristics of wheel/rail contact geometry; wheelset position in a curved track; friction conditions in wheel/rail contact