Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Synchronizace výroby a dodávek s využitím CRM
Autoři: Steigerová Kateřina | Tichý Luboš | Čáp Jiří | Melichar Vlastimil
Rok: 2013
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: LOGI 2013 - Conference Proceeding
Název nakladatele: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Místo vydání: České Budějovice
Strana od-do: 393-399
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Synchronizace výroby a dodávek s využitím CRM Současná konkurenční situace na trhu vyžaduje prefesionální přístup k zákazníkovi, pochopení jejich požadavků a dlouhodobou spolupráci. Tento moderní přístup poskytuje CRM. Ve výrobních podnicích výroba, distribuce a nákup surovin nemohou být řešeny odděleně. Tyto činnosti musí být synchronizovány, aby se získala konkurenční výhoda na trhu. Synchronizace;výroba;zásoba;CRM
eng Synchronization of production and supllies with an utilization of CRM The current competitive situation in the market requires a professional approach to the customer, understanding their requirements and long-term cooperation. This modern approach provides Customer Relationship Management. In manufacturing companies can not be solved separately the production, distribution and purchase of raw materiál, these activities need to be synchronized to gain competitive advantege in the market. Synchronization;production;supplies;utilization;CRM