Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

A synthetic approach to the evaluation of the carrying capacity of complex railway nodes
Autoři: Molková Tatiana | Rotoli Francesco
Rok: 2014
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Journal of Rail Transport Planning and Management
Název nakladatele: Elsevier Science BV
Místo vydání: Amsterdam
Strana od-do: 28-42
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Nový přístup k hodnocení propustné výkonnosti složitých železničních uzlů Hodnocení propustnosti složitých železničních uzlů je typický problém, kterým je třeba řešit v metropolitních oblastech. příspěvek nejprve analyzuje několik metod (metodika Potthoff, pravděpodobnostní přístup a přístup Deutsche Bahn) pro hodnocení propustnosti složitých železničních uzlů.Cílem je prozkoumat společné prvky a rozdíly mezi těmito metodami, s cílem identifikovat jejich potenciální zlepšení nebo formulovat nový přístup k hodnocení propustnosti stanic analytickým přístupem, s ohledem na vlastnosti a omezení stávajících a analyzovaných modelů. Výsledky teoretické analýzy byly ověřeny pomocí aplikací do typických případových studií. propustnost;železniční stanice;metody;analytický
eng A synthetic approach to the evaluation of the carrying capacity of complex railway nodes The evaluation of carrying capacity of complex railway nodes is a typical problem to be faced in metropolitan areas. This paper initially analyzes a few methods (Potthoff methodology, Probabilistic approach and Deutsche Bahn procedure) for the evaluation of carrying capacity of complex railway nodes. The aim of the article is to investigate commonalities and differences among these methods in order to try (even in the continuation of the research) to identify potential margins of improvement or to formulate a new approach to evaluate the use of stations in a synthetic mode, considering the characteristics and the limits of the existing and analyzed models. The results of the theoretical analysis have been validated by means of applications to typical case studies. Capacity;Railway station;Synthetic methods