Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Vplyv faktora rýchlosti na snímanie a identifikáciu dynamicky sa pohybujúcich poštových zásielok/prepravných jednotiek
Autoři: Zeman Daniel | Švadlenka Libor
Rok: 2014
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: IPoCC - International Postal and e-Communications Conference
Název nakladatele: Institut Jana Pernera, o.p.s.
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 195-200
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Vliv faktoru rychlosti na snímání a identifikaci dynamicky se pohybujících poštovních zásilek/přepravních jednotek Článek se zabývá problematikou vlivu rychlosti na snímání a identifikaci poštovních zásilek a přepravních jednotek, prostřednictvím technologie radiofrekvenční identifikace. Důraz je kladen na vymezení konkrétních způsobů manipulace a přepravy, při kterých se realizuje, resp. je možné realizovat snímání. V rámci jednotlivých úkonů a manipulací se zaměřuje především na specifikaci průměrných a maximálních rychlostí pohybu poštovní zásilky/přepravní jednotky při použití dané manipulační techniky, jakož i dopad změny rychlosti na proces snímání a identifikace. Závěrem je věnován prostor na možnosti zlepšení identifikace poštovních zásilek, jakož i potenciální možnosti nové alokace čtecího zařízení v rámci procesů třídění zásilek. pásový dopravník;poštovní zásilka;radiofrekvenční identifikace;rychlost pohybu;tág
eng The impact of the factor of speed on sensing and identification of dynamically moving postal items/transport units The article deals with the issue of the impact of the factor of speed on sensing and identification of postal items and transport units, by means of the technology of radio frequency identification. The focus is on the definition of specific methods of handling and transportation, in which it is realized or it is possible to realize the sensing. Within the scope of individual actions and manipulations, it mainly focuses on the specification of the average and maximum speeds of movement of postal items/transport units with the use of handling equipment, as well as the impact of change of speed on the process of sensing and identification. In the final part there is a space dedicated to the possibilities of improvement of the identification of postal items, as well as for potential options of new location of reader equipment in the processes of sorting of mail. conveyor belt;postal item;radio frequency identification;speed of movement;tag