Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

A Simultaneous Model for Assessing Individuals’ Mobility Behavior and Tour-Mode Choice in Metropolitan Areas Based on Structural Equation Modeling System
Autoři: Pourhashem Fakhar Langroudi Ghadir
Rok: 2014
Druh publikace: ostatní do riv
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Model pro hodnocení individuálního dopravního chování a volby druhu dopravy pro uskutečnění cesty v metropolitní oblasti Článek se zabývá zkoumáním dalších aspektů modelu založených na zkoumání dopravního chování založeném na znalosti aktivit. Je využita strukturální rovnice pro modelování predikce příčinných vztahů mezi proměnnými a charakteristikami přepravního řetězce. Příspěvek popisuje proces tvorby modelu s využitím strukturních rovnice v modelování dopravní poptávky včetně zahrnutí identifikace aktivit a proměnných dopravního chování. Také je popsána metodika provedení průzkumu zaměřena na zjištění druhu aktivit respondentů a jejich dopravního chování. Výsledky jsou zpracovány s využitím statistické analýzy. V závěru jsou prezentovány výsledky modelu. spotřeba času; řetězec přemístění; strukturální model; volba druhu dopravy; endogenita
eng A Simultaneous Model for Assessing Individuals’ Mobility Behavior and Tour-Mode Choice in Metropolitan Areas Based on Structural Equation Modeling System This paper aims to examine other aspect of activity-travel pattern analysis by applying structural equation modeling system for estimating causal relations among activity participation variables and trip chaining (tour) characteristics as a part of travel behavior emphasizing on path coefficients. The paper starts with a brief review on structural equation model applications in activity-based travel demand modeling using activity participation and travel behavior variables. The methodology of survey carried out to investigate people’s activity participation and travel behavior is described and the statistical analysis is explained. The results of using SEM are explicated and some final considerations are presented in the conclusion. ime use;activity participation;trip chaining;structural equation model;endogenity;tour-mode choice