Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Přínosy zavedení ETCS z pohledu brzdných křivek
Autoři: Nachtigall Petr | Hruban Ivo | Štěpán Ondřej
Rok: 2015
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Vědeckotechnický sborník ČD
Strana od-do: 01-13
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Přínosy zavedení ETCS z pohledu brzdných křivek Článek se zabývá brzdnými křivkami ETCS. V současné době probíhá na síti SŽDC, s.o. masivní výstavba systému ETCS. Ruku v ruce s tím se musí vybavovat také vozidla. A právě interakce těchto dvou systémů – traťové a mobilní je obsahem tohoto článku. Článek poskytuje širší souvislosti k problematice brzdných křivek. ETCS;brzdná křivka;prokluzová vzdálenost
eng ETCS implementation benefits from the viewpoint of braking curves The article is focused on the ETCS braking curves. The intensive construction of the ETCS system is underway on the Czech railway infrastructure network of the SZDC company. Not only a well-equipped infrastructure, but also properly equipped vehicles are necessary for the right functioning of the ETCS system. The interaction of these two subsystems – infrastructural and mobile ones is the content of this article. The article offers wider contexts relating to braking curves issues. ETCS;braking curve;slippery distance