Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Recuperation At Traction Power Supply System Of AC 25 kV
Autoři: Doleček Radovan | Černý Ondřej
Rok: 2015
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: 6th International Scientific Conference: Conference Proceedings
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 110-115
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Rekuperace na trakčním napájecím systému AC 25 kV Článek se zabývá výzkumnými aktivitami na trakčním napájecím systému AC 25 kV v podmínkách Českých drah v průběhu jízdy rekuperujícího vozidla. Hlavními problémy během tohoto stavu jsou přechodné děje v trakčním obvodě, a to v případě například zkratu na trolejovém vedení. S tímto problémem souvisí jak nastavení ochran napájecího systému, ale i nastavení ochran samotného rekuperujícího vozidla. Za tímto účelem jsou studovány formou simulací tyto provozně kritické stavy, které by bylo v reálných podmínkách velmi komplikované realizovat a to jak z důvodu hustoty dopravy, ale i finanční nákladnosti. trakční obvod; rekuperace; přechodný děj; zkrat
eng Recuperation At Traction Power Supply System Of AC 25 kV The paper deals with behavior of traction power supply systém of AC 25 kV used at the Czech Railways during recuperation mode of traction vehicles. The main problem is transient effects, which can arise during shortcircuits in traction circuit at this recuperation mode. For these effects the protections of traction circuit have to be set as well. This problem can be studied only by mathematical simulation in the given range with partial verification of results by real measurements. The building of physical model would be high financial-intensive and could be lost the possibilities of monitoring in some selected points of traction circuits during these effects. The method of solution including parameters of elements of individual traction circuits are also described in this paper. traction circuit; recuperation mode; transient effect; short-circuit