Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Draft of the New Temporary Railway Bridge in the Czech Republic
Autoři: Dybal Jaroslav | Englich Jan | Soušek Radovan | Šustr Martin
Rok: 2015
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Transport Means : proceedings of the international scientific conference
Název nakladatele: Kaunas University of Technology
Místo vydání: Kaunas
Strana od-do: 712 - 716
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Návrh nového mostního provizoria v České Republice Od vzniku železničních mostních provizorií prochází tyto konstrukce nepřetržitým vývojem. Pravidelně, přibližně po 20 letech je vždy vyvinuta nová konstrukce či je stávající konstrukcemodernizována. V současnosti, zcela nelogicky, byl tento proces přerušen. Aktuálně nebyla přes 30 let vyvinuta žádná konstrukce železničního mostního provizoria. Tato skutečnost je alarmující, zejména v současné situaci, kdy se zvyšuje pravděpodobnost živelných pohrom (ty mají častokrát za následek výrazné poškození železničních mostů) a teroristických útoků na dopravní infrastrukturu, které přibyli k riziku vojenského konfliktu. Navíc většina z nových železničních mostů je konstruováno jako spojitý nosník a naopak většina stávajících provizorií je konstruovaná jako prostý nosník. Tento fakt způsobuje v průběhy stavby provizoria značné komplikace. mostní provizoria;železniční doprava;krizová situace
eng Draft of the New Temporary Railway Bridge in the Czech Republic Of the beginning of the invention of temporary railway bridges is a continuous progress in constructions. Regularly after 20 years is invited new construction or at the least upgraded construction. In the recent, clear illogically, this process was disrupted. Nowadays more than 30 years was not designed a New Temporary Railway Bridge Construction. This fact is alarming. With the nowadays situation with the increasing probability of natural disasters (which may results in massive damage of railway bridges) and increasing the numbers of terroristic attacks on the transport infrastructure and in addition risk of a military conflict. Moreover lot of new railway bridges is constructed like a continuous beam and lot of existing temporary constructions is designed like a simple beam. It has during the building of a temporary construction lot of complications. temporary bridges;railway transport;crisis situation