Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

The Effects of Faults at the Distribution Systems on the Traction Power Supply Systems
Autoři: Konč Michal | Doleček Radovan | Černý Ondřej | Dobeš Ivan
Rok: 2016
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Radioelektronika 2016 : conference proceedings
Název nakladatele: IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers)
Místo vydání: New York
Strana od-do: 95-99
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Vliv poruchových událostí u distribučních systémů s dopadem na trakční napájecí systém. článek se zabývá spolehlivostí a nepřetžitostí dodávky elektrické energie pro trakční napájecí systémy a porovnává je v jednotlivých napěťových úrovních s ohledem na cílového odběratele u společnosti ČEZ Distribuce. Zkoumá příčiny těchto události, které jsou rozbrazeny do výsledné mapy. Současné napájecí systémy pro dopravu jsou velmi závislé na nepřetřitosti dodávky elektrické energie. V případě poruchy dodávky elektrické energie pro napájecí systém je nutné hledat řešení například náhradou elektrických hnacích vozidel za vozidla s díeslovým pohonem. Tato situace je nesrovnatelná s ohledem na silniční dopravu. Z tohoto důvodu jsou požadovány přísnější podmínky pro dodávku elektrické energie ve srovnání s průmyslovými systémy. událost, napájecí systém, rušení, spolehlivost, doprava, výkonová elektronika
eng The Effects of Faults at the Distribution Systems on the Traction Power Supply Systems The paper deals with comparing the reliability and continuity of supply to traction power systems and compare it with the level of deliveries to all other customers in the distribution area of CEZ Distribuce. It examines the causes of the disruption of clarity and also shows to the map. The present electric rail transport is very dependent on the continual electrical energy supply both for transport infrastructure and also for electric vehicles and units. In the case of traction energy supply faults the transport of electric drive vehicles will be stopped and the diesel rail vehicles have to be used for rail transport. This situation is incomparable with road transport due to many aspects. These traction power supply systems are highly dependent on the properties of distribution systems. For this reason, the stricter conditions in comparison with industrial systems are required. The characteristic consumptions and their variabilities during tens of seconds at traction systems, which is given by transport technology and management, are represented completely different sources of interference for other devices and systems. fault, power supply system, interference, reliability, transport, power electronics