Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

VLIV NASTAVENÍ MOBILNÍ ČÁSTI ETCS NA BRZDNOU KŘIVKU
Autoři: Nachtigall Petr
Rok: 2016
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Perner´s Contacts
Strana od-do: 131-137
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze VLIV NASTAVENÍ MOBILNÍ ČÁSTI ETCS NA BRZDNOU KŘIVKU Článek navazuje na předchozí autorovu publikaci o přínosech zavedení ETCS z pohledu brzdných křivek. V tomto článku se autor zabýval srovnáním Baseline 2 s Baseline 3 z pohledu možnosti nastavení OBU na vozidle. Byly zjištěny parametry, které jsou rozdílné a ovlivňují délku brzdné křivky. U těchto parametrů byla provedena jejich simulace a výsledky jsou prezentovány v tomto článku. ETCS;mobilní část ETCS;brzdná křivka
eng EFFECT OF SETTING OF ETCS ON-BOARD UNIT ON BRAKING CURVE The paper follows on previous author’s paper about effects of ETCS on braking curves. In this paper are compared two Baselines (2 and 3) from the angle of set-up of OBU. There are some parameters which are different and they have influence of the braking curve. The simulation of those parameters has been done and results are presented in this paper. ETCS;OBU (on-board Unit);braking curve