Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

E-commerce
Autoři: Zákorová Eva
Rok: 2016
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: IPoCC 2016 - Sborník příspěvků mezinárodní konference
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 253-257
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Elektronický obchod Elektronický obchod představuje realizaci elektronických obchodů, jež jsou realizovány prostřednictvím elektronických komunikačních nástrojů (Internet). elektronický obchod sebou přináší jak kladné tak i záporné stránky, které vycházejí z tradičního pojetí obchodu. Pomocí internetových stránek roste zájem o dané společnosti a v posledních letech dochází k růstu speciálních logistických center, jedná se zejména o logistická centra kurýrních, expresních a balíkových služeb či logistická centra internetových obchodů. elektronický obchod; logistická centra; poštovní korespondence
eng E-commerce E-commerce presents realization of business processes, which are realised through the electronic communication instruments (especially Internet). E-commerce brings positives and negatives, which go from traditional business. Presentation of firms with WWW pages becomes an impulsion for steps to implementation of e-business resolution. In last years are rising special logistic centres, an example of this are logistic centres of net courier, express and parcel services or logistic centres of internet business. e-commerce; e-business; logistic centre; postal correspondence