Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Business komunikace v poštovních službách
Autoři: Becková Helena
Rok: 2016
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: IPoCC 2016 - Sborník příspěvků mezinárodní konference
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 31-37
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Business komunikace v poštovních službách Příspěvek se zabývá problematikou komunikace, se zaměřením na business komunikaci. Nejprve zdůrazňuje význam business komunikace pro úspěšnost podnikání. V rámci obecných principů komunikace se věnuje komunikačním dovednostem, pravidlům, která vedou k efektivní komunikaci, a jejich využití v business komunikaci. V následující části jsou zmíněny další aspekty business komunikace, jako jsou komunikační typy, komunikační styly, vyjednávání či konflikty. V příspěvku je vysvětlena důležitost business komunikace ve službách, resp. poštovních službách, a nutnost výcviku zaměstnanců v oblasti komunikačních dovedností. Jde nejen o přepážkové pracovníky či doručovatele, ale i o různé úrovně manažerů. Vzdělávání zaměstnanců v této oblasti zároveň přispěje k rozvíjení intelektuálního kapitálu poštovního sektoru. business komunikace; poštovní služby; intelektuální kapitál
eng Business communication in postal services The paper deals with the problems of communication, with a focus on business communication. First, it points out the importance of business communication for business prosperity. Within the framework of common communication principles it engages in communication skills, rules that result in effective communication, and their application in business communication. In the next part further aspects of business communication are mentioned like communication types, communication styles, negotiations or conflicts. The importance of business communication in services or postal services is explained in the paper as well as the necessity of staff training in the sphere of communication skills. It is not only a matter of counter workers or postmen but also various levels of managers. Staff training in this area will contribute to the development of postal sector intellectual capital, too. business communication; postal services; intellectual capital