Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Two Models for Improvement of Business Process in the Express Courier Company: A Case of the Post of Serbia
Autoři: Švadlenka Libor | Lazarevic Dragan | Dobrodolac Momčilo
Rok: 2015
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: 2015 5th International Conference on Applied Social Science (ICASS 2015), Pt 1
Název nakladatele: Information Engineering Research Institute
Místo vydání: Bellflower
Strana od-do: 333-338
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Dva modely pro zlepšení obchodního procesu v podniku poskytujícím expresní poštovní služby: případová studie Srbská pošta V článku jsou popsány dva modely, které řeší problém překročení doby dopravy u balíkových zásilek Srbske pošty. V článku je popsán princip organizace doručování expresních zásilek, stejně jako pozadí problému překračování dob dopravy. Jeden z navrhovaných modelů je založen na Fuzzy logice, zatímco druhý používá algoritmus "zoning-routing" expresní kurýrní služby; kurýrní doručovací oblast; Fuzzy logika; zónování
eng Two Models for Improvement of Business Process in the Express Courier Company: A Case of the Post of Serbia In this paper two models which solve the problem of exceeding time limit in the system of express parcel shipping in the Post of Serbia are described. The existing principle of organizing the courier delivery area is explained, as well as the problem of exceeding the time limit to perform the service which leads to the delay in serving a user. Two approaches for the problem solving are proposed. The first is based on the fuzzy set theory, i.e. fuzzy logic system, whereas the other uses the algorithm "zoning-routing". Express courier service; Courier delivery area; Fuzzy logic; Zoning