Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Destinační management a kvalita služeb v cestovním ruchu
Rok: 2013
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník recenzovaných příspěvků z mezinárodní vědecké konference "Hotelnictví, turismus a vzdělávání - Perspektivy 2020"
Název nakladatele: Vysoká škola hotelová v Praze
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 247-262
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Destinační management a kvalita služeb v cestovním ruchu Příspěvek se zabývá problematikou destinačního managementu a kvalitou služeb v cestovním ruchu. Předpokládá informace o významu cestovního ruchu, destinačního managementu a o významu služeb pro rozvoj cestovního ruchu. Krátce pojedná o službách a jejich kvalitě, o dopravě, gastronomii, hotelnictví a zaměří se na destinační management, tj. jeho úlohu a význam. Dále se zmíní o turistických informačních centrech a na závěr bude zhodnocen význam destinačního managementu a služeb v cestovním ruchu. cestovní ruch; destinační management; kvalita; služby
eng Destination management and the quality of tourism services The paper deals with destination management and service quality in toursim. It informs on the importance of tourism, destination management and the importance of services for the development of tourism. First it consideres the service and quality, transport, catering, accommodation and focuses on destination management, i.e. its role and importance. Further it mentions a tourist information centers and at the end will be assessed the importance of destination management and tourism services. tourism; destination management; quality; services