Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Destinační management a konkurenceschopnost destinací
Rok: 2016
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Proceedings of the 8th International Annual Scientific Conference on Hotel Services, Tourism and Education
Název nakladatele: Vysoká škola hotelová v Praze
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 144-150
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Destinační management a konkurenceschopnost destinací Destinační management je rozvinutá forma řízení cestovního ruchu. Tématem příspěvku je destinační management a jeho vliv na konkurenceschopnost destinací cestovního ruchu. Na destinaci se často pohlíží jako na organizaci. Jak organizace, tak destinace chtějí být konkurenceschopné a na trhu uspět. Proto je nutné hledat cesty, jak toho dosáhnout. Příspěvek si klade za cíl zjistit, jak je destinační management v České republice naplňován a zda obecně ovlivňuje konkurenceschopnost destinací. cestovní ruch; destinace; destinační management; konkurenceschopnost
eng Destination management and competitiveness of destinations Destination management is a developer form of tourism management. The topic of the article is a destination management and its impact on competitiveness of tourism destinations. Destination can be called as an organization. Both want to be competitive and successful on the market. Therefore, it is necessary to seek ways of achieving this. The article finds how the destination management is fulfilled in the Czech Republic and if generally affects the competitiveness of destinations. tourism; destination; destination management; competitiveness