Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Motor oil testing on buses with emission standard EURO VI with HI-eSCR
Autoři: Hurtová Ivana
Rok: 2017
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Deterioration dependability diagnostics
Název nakladatele: Univerzita obrany v Brně
Místo vydání: Brno
Strana od-do: 205-212
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Testování motorového oleje na autobusech emisní normy EURO VI s technologií HI-eSCR Tento článek se zabývá monitorováním výsledků měřených vzorků motorového oleje u autobusů, které s ohledem na plnění nařízení Euro VI využívají motory technologie HI-eSCR (High Efficiency SCR). Jedná se o systém vysoce účinné selektivní katalytické redukce, jehož technologií dosahuje motor optimálního spalování a snižování emisí CO2 při zachování většího výkonu a vyššího točivého momentu. Čištění je plně zajišťováno procesem následné úpravy výfukových plynů za motorem při nízké tepelné zátěži filtru pevných částic, bez recirkulace výfukových plynů (EGR). motorový olej; výměnný interval; analýza maziv; emise; AdBlue; SCR-Selektivní katalytická redukce
eng Motor oil testing on buses with emission standard EURO VI with HI-eSCR This article focuses on monitoring of results of measured samples of motor oil on buses which use HI-eSCR (High Efficiency SCR) engine technology with regards to following the Euro VI regulations. It is a system of highly effective selective catalytic reduction the technology of which the engine uses for optimal combustion and reduction of CO2 emissions while maintaining higher performance and higher torque. The cleaning is fully performed by the process of subsequent adjusting of exhaust gases behind the engine with low excessive heat on the solid particles filter without the exhaust gas recirculation. motor oil; change interval; lubricant analysis; emission standard; AdBlue; SCR-Selective Catalytic Reduction