Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Marketingový výzkum na úsecích železničních tratí 015 (Prachovice - Heřmanův Městec) a 017 (Moravská Třebová - Dzbel a Moravská Třebová - Velké Opatovice)
Autoři: Švadlenka Libor | Ježek Jindřich | Sommerauerová Dana | Šohajek Petr | Zelenska Inna | Prukl Lukáš | Valach Josef
Rok: 2017
Druh publikace: výzkumná zpráva
Název nakladatele: Pardubický kraj
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Marketingový výzkum na úsecích železničních tratí 015 (Prachovice - Heřmanův Městec) a 017 (Moravská Třebová - Dzbel a Moravská Třebová - Velké Opatovice) Marketingový výzkum řešil obsazenost jednotlivých vlaků včetně změn obsazenosti na jednotlivých zastávkách. Součástí výzkumu bylo dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjištění zvyklostí cestující veřejnosti, účel využití konkrétních vlakových spojů a další zájmové údaje. železniční doprava; marketingový výzkum; přepravní výzkum; dotazníkové šetření; obsazenost vlaků
eng Marketing research on the railway divisions 015 (Prachovice - Heřmanův Městec) and 017 (Moravská Třebová - Dzbel and Moravská Třebová - Velké Opatovice) Marketing research dealt with occupancy of particular trains including changes of occupancy in particular train stops. A questionnaire-based survey was a part of the research. Its aim was to find out habits of passengers, reasons for particular trains use and other data of interest. railway transport; marketing research; transport research; questionnaire-based survey; occupancy of trains