Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

The Possibility of Transferring the Transport Performance on Railway Transport
Autoři: Cempírek Václav | Vrbová Petra | Zakorova Eva
Rok: 2017
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: MATEC Web of Conferences. Vol. 134 (2017) : 18th International Scientific Conference - LOGI 2017
Název nakladatele: EDP Sciences
Místo vydání: Les Ulis
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Možnosti převedení přepravních výkonů na železniční dopravu Příspěvek se zabývá převedením nákladní přepravy ze silniční nákladní dopravy na železniční nákladní dopravu. V železniční dopravě se budou především využívat jednotlivé vozy nebo skupiny s maximálním počtem pěti vozů. Pro zbožové toky bude využita kombinovaná přeprava. Zboží bude naloženo v kontejnerech řady ISO 1 s vnější délkou 20 nebo 40 stop. Pomocí speciálních plošin je umožněna překládka zboží z rampy do kontejneru a opačně. Systém může být využit pro skladovací zařízení, distribuční a logistická centra s kolejovým napojením na veřejnou železniční dopravu. jednotlivé vozové zásilky; kombinovaná doprava; multimodální doprava; přepravní plošina; manipulace s kontejnerem; železniční vůz
eng The Possibility of Transferring the Transport Performance on Railway Transport The article deals with the transfer of freight from road freight to railway freight transport. In railway transport, individual wagons or groups of wagons with a maximum number of five are used. Combined transport is used for commodity flows. Goods are loaded in ISO 1 containers with an outer length of 20 or 40 feet. Special ramps allow goods to be transported from the ramp to the container and vice versa. The system can be used for storage device, distribution and logistics centres with railway connections to public railway transport. vehicles