Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Timetable performance evaluation
Autoři: Široký Jaromír | Šrámek Přemysl | Magdechová Katarína | Tischer Erik | Široká Pavlína
Rok: 2019
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Transport Means : proceedings of the international scientific conference
Název nakladatele: Kaunas University of Technology
Místo vydání: Kaunas
Strana od-do: 1427-1432
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Stabilita jízdního řádu Tento článek se zabývá metodikou hodnocení výkonnosti jízdního řádu. Pro poskytnutí jednoho čísla výsledku pro vyhodnocení harmonogramu je nutné některé procesy znovu vybudovat a vytvořit novou metodiku. Tato metodika používá parametry kvality jízdního řádu (průměrný přírůstek zpoždění), kvantitativní parametry jízdního řádu (počet vlaků) a koeficient infrastruktury. Koeficient infrastruktury je založen na míře obsazenosti provozovaných železničních zařízení a podle toho tedy souvisí s konkrétní infrastrukturou. kapacita; koeficient infrastruktury; vyhodnocení výkonnosti jízdního řádu.
eng Timetable performance evaluation This article deals with the methodology of timetable performance evaluation. To provide one result number for timetable evaluating is necessary to rebuild some processes and create a new methodology. This methodology uses the quality parameters of timetable (average delay increment), the quantity parameters of timetable (number of trains) and the infrastructure coefficient. The infrastructure coefficient is based on the occupancy rate of operational rail equipment and according to this it is related to the concrete infrastructure. capacity; infrastructure coefficient; timetable performance evaluation.