Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Application of the Project Method into the Teaching of the Aircraft Maintenance Vocational Subject
Autoři: Hůlek David | Vaněček David
Rok: 2019
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Modern Safety Technologies In Transportation 2019 (MOSATT 2019)
Název nakladatele: IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers)
Místo vydání: New York
Strana od-do: 63-66
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Aplikace projektové metody ve výuce odborného předmětu zaměřeného na údržbu letadel Tento článek popisuje projektovou metodu výuky a její aplikaci do výuky odborného předmětu zaměřeného na údržbu letadel. První část práce uvádí čtenáře do problematiky a popisuje použité výzkumné metody. Těmito metodami jsou základní výzkumné metody, projektová metoda výuky a metoda dotazování prostřednictvím dotazníku. Dále je popsán zvolený odborný předmět, ve kterém byla projektová výuka aplikována. Další část práce popisuje tvorbu projektové výuky a její aplikaci ve výuce. Třetí část se věnuje tvorbě a vyhodnocení dotazníku, který byl zdrojem informací a zpětnou vazbou pro autory článku. V této části je také uvedené zhodnocení celé projektové výuky. V závěru práce je uveden návrh postupu zavedení projektové výuky, který má sloužit jako podpůrný nástroj pro vyučující, kteří chtějí projektovou výuku využít. Hlavním výsledkem práce je ověření, že projektovou výuku je možné využít při výuce odborného předmětu zaměřeného na údržbu letadel. projektová výuka; projektová metoda; aplikace projektové výuky; údržba letadlové techniky; postup zavedení projektové výuky
eng Application of the Project Method into the Teaching of the Aircraft Maintenance Vocational Subject This article describes a project teaching method and its application into a teaching of an aircraft maintenance vocational subject. The first part of the article describes theoretical bases of this teaching method and used research methods. The used methods are basic research methods, project teaching method and questionnaire method. There is described a chosen subject in this part too. The project teaching method has been applied in this subject. The next part of the article is about a project method creation and its application in the teaching. The third part deals with a questionnaire. It is about a questionnaire creation and evaluation. The questionnaire was a source of data and information and it was a feedback for the authors too. An evaluation of all project method is mentioned in this part too. There is described a procedure of a project teaching method implementation at the end of the article. This procedure should be a support tool for teachers which want to applicate this teaching method into theirs teaching process. The main result of this work is a verification if the project teaching method can be used in such a specific subject like the aircraft maintenance vocational subject is. project teaching; project method; application of the project method; aircraft maintenance; procedure of the project teaching method implementation