Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Vyhodnocení měření zrychlení na elektrické lokomotivě při průjezdu vybranými výhybkami stanice Ústí nad Orlicí – V. etapa
Autoři: Zelenka Jaromír | Hába Aleš | Kohout Martin
Rok: 2019
Druh publikace: výzkumná zpráva
Název nakladatele: DT - Vyhýbkárna a strojírna , a.s.
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Vyhodnocení měření zrychlení na elektrické lokomotivě při průjezdu vybranými výhybkami stanice Ústí nad Orlicí – V. etapa yhodnocení měření zrychlení na lokomotivě řady 380 při průjezdu vybranými výhybkami stanice Ústí nad Orlicí - IV. etapa Abstrakt česky Výzkumná zpráva obsahuje vyhodnocení výsledků ze dvou provedených měřicích kampaní, které se uskutečnily za účelem zjištění dynamické odezvy elektrické lokomotivy řady 380 při průjezdu vybranými výhybkami stanice Ústí nad Orlicí v roce 2019. U výhybek č. 1, 2, 3, 4, 7 a 8 byly při průjezdu srdcovkovou částí výhybky hodnoceny průběhy zrychlení ve svislém směru měřená na ložiskových skříních dvojkolí a zrychlení v ve svislém i příčném směru měřená na rámu podvozku a skříni vozidla. V rámci hodnocení dynamické odezvy vozidla při průjezdu vybranými výhybkami bylo též provedeno vyhodnocení průběhů zrychlení ve svislém směru měřených na ložiskových skříních dvojkolí při průjezdu zpružněnou oblastí výhybky. srdcovka; zrychlení; kolejové vozidlo; dynamická odezva
eng Assessment of acceleration measurement on locomotive Class 380 during passing over selected turnouts of station Ústí nad Orlicí - 5th phase This research report contains assessment of results of two performed measurement campaign, which was carried out to detection of dynamical response of the electric locomotive class 380 during passing over the selected turnouts in station Ústí nad Orlicí in 2019. The acceleration signal measured in vertical direction on the wheelset axle boxes and in vertical and lateral direction measured on the bogie frame and the locomotive body during passing over a turnout frog has been evaluated for turnouts of No. 1, 2, 3, 4, 7 a 8. Within the dynamical response assessment during passing over the selected turnouts, the evaluation of accelerate signals measured in vertical direction on the wheelset axle boxes has been carried out for passing over suspended area of the turnouts. turnout; frog; acceleration; rail vehicle; dynamical response