Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Section of Double-Tracked Railway Line with Switch Point Area in the Middle: a Simulation Capacity Assessment
Rok: 2021
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Transport Means : proceedings of the international scientific conference
Název nakladatele: Kaunas University of Technology
Místo vydání: Kaunas
Strana od-do: 973-978
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Úsek dvoukolejné železniční trati s kolejovou spojkou uprostřed: simulční posouzení kapacity V praxi je provozována řada dvoukolejných železničních tratí. Příspěvek je zaměřen na mezistaniční úseky, které jsou rozděleny kolejovou spojkou umožňující přechod vlaku z jedné traťové koleje na druhou. Tato spojka může být využita pro letmé předjíždění vlaků s cílem zvýšení kapacity. Výzkum je zaměřen na vztah mezi rozsahem dopravy, kapacitou trati a stabilitou jízdního řádu. Role kolejových spojek je zkoumána v podmínkách pravidelného i nepravidelného provozu. Nepravidelné podmínky jsou často spojeny s výlukami traťových kolejí. spojka; dvoukolejná železniční trať; model; OpenTrack; simulace
eng Section of Double-Tracked Railway Line with Switch Point Area in the Middle: a Simulation Capacity Assessment There is a number of double-tracked railway lines in operation in practice. The paper is focused on line sections that are divided by crossover, i.e. by switches allowing movement of a train from one line track to another. These switches can be possibly applied for overtaking another train and for improvement of line capacity. The research is focused on the relation between traffic volume, line capacity and timetable stability. The role of crossover is the subject of research for regular as well as irregular operating conditions. Irregular conditions are usually related to track closures. crossover; double-tracked railway line; model; OpenTrack; simulation