Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Comparison of selected parameters for evaluation of rail surface damage intensity
Rok: 2022
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Acta Polytechnica CTU Proceedings. Vol. 35 : Modern railway for 21st Century
Název nakladatele: České vysoké učení technické v Praze
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 42-48
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Porovnání vybraných parametrů pro porovnání intenzity poškození povrchu kolejnic Tento článek se zabývá problematikou hodnocení intenzity poškození povrchu kolejnic (RSD). Jsou popsány některé způsoby výpočtu parametrů představujících toto poškození. V této souvislosti byl vytvořen multi-body model železničního vozidla, se kterým bylo provedeno několik simulací na obloukovité trati. Dále byly tyto simulace vyhodnoceny a parametry RSD byly porovnány. interakce kolo-kolejnice; poškození povrchu kolejnic; wear number; multi-body simulace
eng Comparison of selected parameters for evaluation of rail surface damage intensity This paper deals with the issue of evaluation of a rail surface damage (RSD) intensity. Some ways of calculating parameters that represent the RSD are described. In this context, a multi-body model of a railway vehicle was created and several simulations of this model on a curved track were performed. Furthermore, these simulations were evaluated and the RSD parameters were compared. wheel/rail interaction; rail surface damage; wear number; multi-body simulation