Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

SIMULATION ASSESSMENT OF THE HEADWAY UNDER THE ETCS L3
Rok: 2024
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Acta Polytechnica CTU Proceedings. Vol. 43
Název nakladatele: České vysoké učení technické v Praze
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 81-85
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Stanovení následného mezidobí pro ETCS L3 Tento článek se zabývá simulačním posouzením dopadu zavedení ETCS L2 a L3 na kapacitu železničních tratí. Samotná simulace je prováděna v simulačním softwaru OpenTrack, zejména v nástroji headway calculator. Pro tento výzkum byl vytvořen model infrastruktury, který představuje typické uspořádání tratí a stanic v České republice. Postupnými úpravami modelu lze simulovat významnost vlivu zavedení systémů ATP na kapacitu tratí. V článku je vyhodnocen vliv implementace různých úrovní aplikace systémů ATP na kapacitu železničních tratí. kapacita, následné mezidobí, ETCS, simulace
eng SIMULATION ASSESSMENT OF THE HEADWAY UNDER THE ETCS L3 This paper deals with a simulation assessment of the impact of the introduction of ETCS L2 and L3 on the capacity of railway lines. The simulation itself is carried out in the OpenTrack simulation software, especially in the tool headway calculator. For this research, an infrastructure model has been built, which represents a typical layout of lines and stations in the Czech Republic. By successive modifications of the model, the significance of the impact of the implementation of ATP systems on the capacity of lines can be simulated. In the paper, the influence of the implementation of different application levels of ATP systems on the capacity of railway lines is evaluated. capacity, headway, ETCS, simulation