Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Interakce dopravního provozu a dopravní infrastruktury na nekoridorových tratích
Autoři: Mojžíš Vlastislav | Molková Tatiana | Březina Edvard
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: ŽELAKTUEL 2007
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 18-22
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Interakce dopravního provozu a dopravní infrastruktury na nekoridorových tratích Příspěvek se zabývá racionalizací rozsahu dopravní infrastruktury ve vztahu k rozsahu dopravního provozu na nekoridorových tratích. Poukazuje se na potřebu efektivního vynaložení finančních prostředků. Systémové řešení problému však dosud chybí. Stručně je vzpomenuta genese rozsahu dopravní infrastruktury. V současnosti je její využívání na některých nekoridorových tratích problematické. Rámcově je popsán přístup k řešení problému. Je stanoven cíl a výstupy řešení, charakterizována východiska, vstupy, metody a postup řešení. Stručně jsou uvedeny principy simulačního modelu, jako hlavního nástroje k řešení. Záměrem je zpracovat metodické pokyny pro rozhodování v investiční činnosti na jednotlivých kategoriích nekoridorových tratích ve formě uživatelské příručky.
eng Interaktion of Railway Traffic and Transport Infrastructure on Non-corridor Railways The paper deals with rationalization of railroad infrastructure in relation to volume of railroad traffic on non-corridor tracks. He pointed out on want of effective spend of financial resources, but here is missing a real system solution. Short chapter puts brain to genesis of railroad infrastructure. Nowadays is it?s piggybacking rather problematic on non-corridor tracks. In the paper is also short description of solving that problem. The target and solve output are set, characterized are solutions, inputs, methods and decision procedure. As a main solving tool simulation model has been taken. Other goal was in work up of guideline for consideration process in investment on each category of non-corridor track in the form of user guide. rationalization of railroad infrastructure, railroad traffic