Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Úloha propagace ve veřejné osobní dopravě
Autoři: Kudláčková Nina
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Rozvoj systémů osobní dopravy z hlediska respektování požadavků uživatele
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 91-94
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Úloha propagace ve veřejné osobní dopravě Článek se zabývá úlohou propagace veřejné hromadné dopravy jako jedné z možností ovlivňování dopravního chování cestujících směrem k užívání udržitelných druhů dopravy. Zkoumání v této oblasti poukázalo na fakt, že sociální aspekt je v dopravě velmi důležitý. Je tedy třeba zaměřit propagační kampaně na jednotlivé věkové a sociální skupiny a zviditelnit tak výhody užívání veřejné hromadné dopravy. veřejná hromadná doprava;propagace;udržitelný rozvoj
eng The Role of Promotion in Public Passenger Transport The article deals with the role of promotion in public passenger transport. Be force of promotion we can influence the transport behaviour of passengers towards utilization of sustainable means of transport. Investigation in this area indicated the fact that the social aspect is in transport very important. It is necessary to aim our attention on advertising campaigns on each age groups and social groups and make the advantages of using public passenger transport visible. public passenger transport;promotion;sustainable development