Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Marketingový koncept pro zavedení systému městské autobusové dopravy překračujícího hranice města
Autoři: Drdla Pavel
Rok: 2008
Druh publikace: kapitola v odborné knize
Název zdroje: Teorie dopravních systémů (soubor odborných statí)
Název nakladatele: Tribun EU
Místo vydání: Brno
Strana od-do: 183-189
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Marketingový koncept pro zavedení systému městské autobusové dopravy překračujícího hranice města Příspěvek se zabývá problematikou zavádění systémů městské autobusové dopravy přes hranice města a s tím související tvorbou marketingového konceptu. veřejná doprava, dopravní systém, městská autobusová doprava
eng A Marketing Conception for Implementation of Public City Bus Transport System with City Boundary Crossing The paper deals with a problematic of implemantation public city bus transport system with crossing of city boundary and with a marketing concept for this application. public transport, transport system, public city bus transport