Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Plánování oprav dopravní infrastruktury s nedostatečnými kapacitami
Autoři: Volek Josef
Rok: 2008
Druh publikace: ostatní - přednáška nebo poster
Název zdroje: Krizový management 2008: sborník
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Plánování oprav dopravní infrastruktury s nedostatečnými kapacitami Problém časového rozvrhu obnovy dopravní infrastruktury v případech omezení lidských, materiálových a technických zdrojů, spočívá v nalezení optimální časové návaznosti vykonávání obnovovacích činností a rozvrhu jednotlivých zdrojů na tyto činnosti, které minimalizují dobu trvání projektu. Problematika svým charakterem spadá do oblasti síťové analýzy a diskrétní optimalizace. V článku je na obecném příkladu popsána efektivní metoda řešení dvou kriteriální úlohy a její počítačová implementace. Popsaná metoda je kombinací metody CPM (Critical Path Method, autoři J.E. Kelley, M.R.Walker, 1957) a metody B&B (Branch and Bound, autoři A. H. Land and A. G. Doig, 1960). Síťová analýza; časové rozvrhy; metoda Branch and Bound.
eng Planning of Transport Infrastructure Repairing in the Case of insufficient Capacities Problem of time schedule of transport infrastructure renewal in case of work labor, material and technique sources limitations insist in finding of optimal time sequences of realization of renewal workings and scheduling of partial sources on these activities that minimize duration of the project. There is described in this article an effective method of solution of two criterions task using a simple general example and its computer implementation. Described method is a combination of Critical Path Method and Branch and Bound Method. Networks analysis; Timetables; Branch and Bound Method.