Mgr. Ivana Matoušová

- ivana.matousova@upce.cz
- 466 036 754
-
Dopravní fakulta Jana Pernera
Oddělení aplikované matematiky (50232)Asistent -
Konzultační hodiny
Po dohodě.
- Výuka, rozvrh, termíny
- Odborný profil
- Publikace
Výuka
KID/XAGTD (2024) | - PR CV - | |
KID/XAMAT (2024) | - - CV - | |
KID/XAMA1 (2024) | - - CV - | |
KID/XAMA2 (2024) | - - CV - | |
KID/XCMS0 (2024) | - - CV - | |
KID/YAGTD (2024) | - PR - - |
Rozvrh
26. 03. 2025 | ||||
13:00-15:00 | DA / 02006 | KID | XAMAT | 37 |
15:00-17:00 | DA / 03005 | KID | XAMA2 | 38 |
17:00-19:00 | DA / 02006 | KID | XAMAT | 37 |
27. 03. 2025 | ||||
16:30-18:30 | DA / 02004 | KID | XCMS0 | 34 |
01. 04. 2025 | ||||
10:00-12:00 | DA / 03005 | KID | XAMA2 | 38 |
12:15-14:00 | DA / 02004 | KID | XAMAT | 37 |
Termíny
02. 04. 2025 | ||||
13:30 - 14:30 | DA / 02006 | KID | XAMAT | 0 |
15:00 - 17:00 | DA / 03005 | KID | XAMA2 | 30 |
03. 04. 2025 | ||||
17:30 - 18:30 | DA / 02006 | KID | XAMAT | 0 |
Vzdělání a akademická kvalifikace
Titul
Mgr.
Rok
2016
Obor
Učitelství matematiky a ZSV po střední školy
Škola
Univerzita Hradec Králové
Název práce
Determinanty speciálních matic
Studijní a pracovní pobyt
Publikace
MATOUŠOVÁ, I. - KULIČKA, J. USING E-LEARNING IN TEACHING OF THE MATRICES. In ICERI 2019 : proceedings. Madrid: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2019. s. 1860-1864 s. ISBN 978-84-09-14755-7. | |
KULIČKA, J. - MATOUŠOVÁ, I. MATRICES IN THE EDUCATION OF THE FUTURE TRANSPORT ENGINEERS WITH SUPPORT OF MATLAB. In ICERI 2019 : proceedings. Madrid: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2019. s. 1247-1255 s. ISBN 978-84-09-14755-7. | |
MATOUŠOVÁ, I. - JAHODOVÁ BERKOVÁ, A. METHODS OF CODING AND DECODING (E-SAFETY IN EDUCATION). In ICERI 2018 : proceedings. Madrid: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2018. s. 7773-7777 s. ISBN 978-84-09-05948-5. | |
JAHODOVÁ BERKOVÁ, A. - MATOUŠOVÁ, I. COMPARISON OF E-ASSESSMENT SYSTEMS MAPLE T.A. AND WEBWORK. In ICERI 2018 : proceedings. Madrid: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2018. s. 2259-2268 s. ISBN 978-84-09-05948-5. |