Nový volitelný předmět - Start-up: Od nápadu po platící zákazníky


Od nového akademického roku  2018/19  nabízíme studentům navazujícího magisterského studia v prezenční formě v zimním semestru nový volitelný předmět
Start-up: Od nápadu po platící zákazníky (kód předmětu KDMML/DSTUP)
Předmět si můžete ve Stagu zapsat v rámci individuálních předzápisů od 31.8. do 2.9. 2018 nebo v době úprav od 20.9. do 23.9. Pozor, na předmětu je nastavena omezená kapacita.

V předmětu se dozvíte jak nastartovat podnikání, jak postavit a prezentovat podnikatelský nápad, plán, slovně i v excelu, jak oslovit potenciální zákazníky, partnery, spoluzakladatele a investory s relevantní a srozumitelnou nabídkou, jak uřídit produktový vývoj. Naučíte se rozlišit klíčové aktivity v jednotlivých fázích rozjezdu firmy nebo zavést základní pracovní návyky, organizovat čas, úkoly, obchodní i interní komunikaci.

Předmět se bude učit 1x za 14 dní (vždy v liché týdny) ve čtvrtek od 15 do 17 hodin v učebně UA-A4 (univerzitní aula).

Vyučující jsou externí odborníci na tuto problematiku: Přemysl Rubeš, M.Eng. a Ing. Jiří Janků.