Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

VYUŽITÍ E-COMMERCE JAKO MARKETINGOVÉHO NÁSTROJE Z HLEDISKA MARKETINGOVÉHO MIXU
Autoři: Chocholáč Jan | Kudláčková Nina | Salava Daniel
Rok: 2016
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: IPoCC 2016 - Sborník příspěvků mezinárodní konference
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 157-163
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze VYUŽITÍ E-COMMERCE JAKO MARKETINGOVÉHO NÁSTROJE Z HLEDISKA MARKETINGOVÉHO MIXU Článek se zabývá problematikou e-commerce z hlediska marketingového mixu podniků, kdy může být e-commerce neboli elektronické obchodování využito jako jeden z marketingových nástrojů a může se stát zásadním aspektem z hlediska konkurenční výhody na trhu. Příspěvek analyzuje využití elektronického obchodování k nákupu zboží a služeb uživateli internetu ze zemí Evropské unie v letech 2007-2015 a sleduje jeho vývoj. e-commerce; marketingový nástroj; marketingový mix; distribuce
eng Utilization of e-commerce as marketing tool from the marketing mix point of view The article deals with problems of e-commerce from the marketing mix point of view. It focuses on companies which could use e-commerce as one of marketing tools to obtain competitive advantage in the market. The development of utilization of e-commerce in the shopping process of Internet users in European Union in years 2007 and 2015 is also analysed in this article. e-commerce; marketing tool; marketing mix; distribution