Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

MARKETING V E-BUSINESS A SDÍLENÁ EKONOMIKA
Autoři: Kudláčková Nina | Chocholáč Jan | Salava Daniel
Rok: 2016
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: IPoCC 2016 - Sborník příspěvků mezinárodní konference
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 181-189
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze MARKETING V E-BUSINESS A SDÍLENÁ EKONOMIKA Článek se zaměřuje na současné trendy v obchodování ve virtuálním prostředí a na možnosti a rizika, související s rozvojem moderních technologií, aplikací a platforem a jejich využití. Tento rozvoj s sebou nese změny v kupním chování uživatelů a vytváří tak svou vlastní, tzv. sdílenou ekonomiku s přesahem do různých odvětví, marketing nevyjímaje. E-business; peer to peer komunikace; sdílená ekonomika; marketing
eng Marketing in E-business and sharing economy The article deals with common trends in virtual business and possibilities and risks related to modern technologies, applications and platforms development and their usage. This development involves changes in purchase behaviour of users and arise its own, so called sharing economy. This phenomenon influence many branches including marketing. E-business; peer to peer communication; sharing economy; marketing