Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

THE EFFICIENCY OF THE USE OF COMPUTER-AIDED ASSESSMENT SYSTEM IN MATHEMATICS
Autoři: Berková Andrea
Rok: 2016
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Proceedings of the 13th International Conference Efficiency and Responsibility in Education (ERIE)
Název nakladatele: Česká zemědělská univerzita v Praze
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 43-49
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Efektivita užití systému počítačem podporovaného hodnocení v matematice V mnoha oblastech vzdělávání dochází k nárůstu využívání systémů počítačem podporovaného hodnocení. Specializovanou platformou pro hodnocení matematických znalostí je platfoma Maple T. A. (Testing and Assessment). Článek představuje pedagogický experiment zaměřený na zjištění efektivity využití systému Maplu T. A. v matematické analýze. V rámci experimentu byly sledovány dosažené výsledky bakalářských studentů prvního a druhého ročníku učitelství matematiky. Výsledky byly vyhodnoceny s ohledem na přístupy studentů k učení a studiu. Přístupy studentů k učení a studiu, Maple T. A.., Počítačem podporované hodnocení, CAA.
eng THE EFFICIENCY OF THE USE OF COMPUTER-AIDED ASSESSMENT SYSTEM IN MATHEMATICS In the recent years there has been a great increase of using Computer-Aided Assessment systems in many areas of education. In the area of mathematics education platforms like Maple T. A. (Testing and Assessment), which are specialized for assessment in mathematics or natural sciences, were developed. The pedagogical experiment focused on the efficiency of the use of the Maple T. A. platform to students' performance in calculus classes was evaluated taking into consideration students' approaches to learning and studying. The paper presents results of this research conducted on the first and later second year undergraduate students of teaching mathematics. Approaches to learning and studying, Maple T. A., Computer-aided assessment, CAA.