Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Use of brand management for the Czech Railways long-distance trains from the marketing perspective
Autoři: Chocholáč Jan | Kudláčková Nina | Hruška Roman | Salava Daniel
Rok: 2018
Druh publikace: ostatní - přednáška nebo poster
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Využití brand managementu pro dálkové vlaky Českých drah, a.s. z marketingového hlediska Brand management je velmi důležitý z hlediska podnikání, protože pomáhá společnostem komunikovat s cílovým trhem. Brand management se skládá z hmatatelných prvků (produkt, design, balení apod.) a z nehmotných prvků (zkušenosti zákazníků a vztah ke značce). České dráhy, a.s. využívají brand management pro konkrétní linky dálkových vlaků, jako například "Metropolitan", "Západní expres", "Slovácký expres" nebo "Jižní expres". Cílem posteru je analyzovat využití brand managementu pro konkrétní linky dálkových vlaků Českých drah, a.s. a vyhodnotit výsledky průzkumu u zákazníků. brand management; České dráhy, a.s.; Metropolitan; Západní expres; Slovácký expres; Jižní expres
eng Use of brand management for the Czech Railways long-distance trains from the marketing perspective Brand Management is a very important from the perspective of businesses because it helps businesses communicate with the target market. Brand management consists of tangible elements (product, design, packaging etc.) and intangible elements (customer experience and relationship with the brand). The Czech Railways company use brand management for specific long-distance train lines like for example “Metropolitan”, “Západní expres”, “Slovácký expres” or “Jižní expres”. The aim of the poster is to analyse the use of Brand Management for long-distance train lines of Czech Railways and evaluate customer survey results. brand management; Czech Railways; Metropolitan; Západní expres; Slovácký expres; Jižní expres