Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

POSTOJE STUDENTŮ K POČÍTAČEM PODPOROVANÉMU HODNOCENÍ VE VÝUCE MATEMATICKÉ ANALÝZY
Rok: 2018
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Media4u Magazine
Strana od-do: 35-41
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze POSTOJE STUDENTŮ K POČÍTAČEM PODPOROVANÉMU HODNOCENÍ VE VÝUCE MATEMATICKÉ ANALÝZY Článek informuje o výsledcích dotazníkového šetření zaměřeného na zjišťování postojů studentů k využívání platformy Maple T. A. Tato platforma je online software navržený pro testování a procvičování znalostí studentů v matematických kurzech. Respondenty výzkumu byli studenti druhého ročníku bakalářského studia učitelství matematiky v předmětu Matematická analýza. online hodnocení, počítačem podporované hodnocení, CAA, Maple T. A.
eng STUDENTS' ATTITUDES CONCERNING COMPUTER-AIDED ASSESSMENT IN CLASSES OF MATHEMATICAL ANALYSIS The paper informs about the results of a questionnaire survey focused on students' attitudes concerning the use of Maple T. A. platform. This platform is online testing and assessment soft-ware designed for courses involving mathematics. Respondents of the research were second year undergraduate students of teaching mathematics in class of Mathematical analysis. online assessment, computer-aided assessment, CAA, Maple T. A.