Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

POSTOJE STUDENTŮ K POČÍTAČEM PODPOROVANÉMU HODNOCENÍ VE VÝUCE MATEMATICKÉ ANALÝZY. Část 2 - Otevřené otázky dotazníku
Rok: 2019
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Media4u Magazine
Strana od-do: 17-22
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze POSTOJE STUDENTŮ K POČÍTAČEM PODPOROVANÉMU HODNOCENÍ VE VÝUCE MATEMATICKÉ ANALÝZY. Část 2 - Otevřené otázky dotazníku Výzkum je zaměřen na zjišťování postojů studentů k využívání online softwaru Maple T. A. pro testování a procvičování znalostí studentů ve vysokoškolské matematice. Článek informuje o výsledcích otevřených otázek dotazníkového šetření. Jedná se o pokračování příspěvku před-staveného v předchozím čísle tohoto časopisu. Online hodnocení, Počítačem podporované hodnocení, CAA, Maple T. A.
eng STUDENTS' ATTITUDES CONCERNING COMPUTER-AIDED ASSESSMENT IN CLASSES OF MATHEMATICAL ANALYSIS. Part 2 - Open Questions of the Questionnaire The research is focused on students' attitudes concerning the use of online testing and asses-sment software Maple T. A. for undergraduate courses of mathematics. The paper informs about the results of open questions of a questionnaire survey. This is a continuation of the contribution presented in the previous issue of this journal. Online assessment, Computer-aided assessment, CAA, Maple T. A.