Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

VLIV SLOVA „ZDARMA“ NA NÁKUPNÍ CHOVÁNÍ RŮZNÝCH GENERACÍ
Autoři: Pojkarová Kateřina | Anchutkina Yaroslava | Baťová Klára
Rok: 2022
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Perner´s Contacts
Strana od-do: 1-10
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze VLIV SLOVA „ZDARMA“ NA NÁKUPNÍ CHOVÁNÍ RŮZNÝCH GENERACÍ Vdopravě, spojích nebo jakékoli jiné oblasti lidé často činí rozhodnutí, která nejsou racionální. Jedním zvlivů, který to způsobuje, je nabídka něčeho zdarma. Tento článek se zaměřil na zkoumání tohoto vlivu mezi různými generacemi. Snahou bylo zjistit, jestli mladší generace reagují odlišným způsobem než generace starší. Významný rozdíl se neprokázal, při zkoumání tohoto problému se však ukázal (apotvrdil) jiný jev, a to vliv formulace nabídky se slovem „zdarma“na rozhodování spotřebitelů. iracionální chování; rozhodování; doprava; spoje; zdarma; generace
eng THE EFFECT OF THE WORD „FREE“ ON DIFFERENT GENERATIONS In transportation, communications, or any other field, people often make decisions that are not rational. One influence that causes this is to offersomething for free. This article aimed to investigatethis influence between different generations. The aim was tofind out if the younger generations react in adifferent way fromthe older generations. A significant difference was not found. However, inresearchingthis problem, another phenomenon was shown (and confirmed), namely the influence of the wording of the offer with the word free. irrational behaviour; decision making; transportation; communications; free of charge; generations