Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Metoda benchmarkingu a možnosti její aplikace v dopravě
Autoři: Kampf Rudolf | Průša Petr
Rok: 2009
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Aktuální problémy v dopravě 2009
Název nakladatele: Institut Jana Pernera, o.p.s.
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 127-131
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Metoda benchmarkingu a možnosti její aplikace v dopravě Článek vysvětluje princip benchmarkingu a jeho vhodnost aplikace u zasílatelských firem. Autoři vyslovují názor, že mnoho zasílatelských firem v ČR nemá na trhu ještě stabilní postavení, že tedy by bylo pro ně přínosné používat benchmarking, tedy učit se od firem stejného zaměření. V článku je také upozornění na existenci Kodexu vedení benchmarkingu a Kodexu jednání zasilatele. management;marketing;zboží;sociální prostředí;postavení na trhu;zasílatel;zákazník
eng The Method of Benchmarking and Possibilities its Applicability for Forwarding Firms The article explains the principle of benchmarking and its applicability for forwarding firms. Authors explain the opinion that many forwarding firms in the Czech Republic have not a stable position at the market and thus it would be useful for them to benchmark and teach from the firms of the similar orientation. In the article there is also called the attention to the Codex of benchmarking behavior and the Codex of forwarder behaviour. management;marketing;benchmarking;commodity stuff;social enviroment;status on the market;forwarding agent;consumer