Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Possibilities of using online communication in destination management
Autoři: Becková Helena
Rok: 2019
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: International Days of Statistics and Economics : conference proceedings
Název nakladatele: Melandrium
Místo vydání: Slaný
Strana od-do: 101-109
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Možnosti využití on-line komunikace v destinačním managementu Komunikace je nedílnou součástí aktivit každého podnikatelského subjektu. To platí samozřejmě i pro oblast destinačního managementu. Vyspělý destinační management se bez kvalitní komunikace neobejde. Aby byla komunikace efektivní, je třeba jí věnovat patřičnou pozornost. To znamená, sledovat i nové trendy a možnosti, které moderní doba v oblasti komunikace nabízí. Důraz je stále více kladen na on-line komunikaci, která se stala fenoménem dneška a v mnoha případech postupně nahrazuje tradiční způsoby komunikace. Příspěvek se zabývá současnými komunikačními trendy a zaměřuje se na oblast cestovního ruchu, konkrétně na problematiku jeho řízení. Zkoumá jednotlivé nástroje on-line komunikace a možnosti jejich využití v destinačním managementu. Zároveň se snaží přiblížit situaci v České republice prostřednictvím analýzy on-line komunikace jednotlivých organizací destinačního managementu, které v České republice působí, a zhodnocením jejího současného stavu. Na základě zjištěných výsledků pak předkládá doporučení, jakým způsobem by bylo možné tuto komunikaci zefektivnit. destinační management; cestovní ruch; komunikace
eng Possibilities of using online communication in destination management Communication is an inseparable part of activities of any business subject. Evidently, that applies to destination management as well. Advanced destination management can’t do without quality communication. It is necessary to pay due attention to communication so that it can be effective. That means to monitor also new trends and possibilities that modern life offers in the sphere of communication. More and more the emphasis is put on online communication, which has become a phenomenon of our time and in many cases replaces traditional ways of communication gradually. The paper deals with contemporary communication trends and focuses on the tourism sector, specifically on the problems of its management. It examines particular means of online communication and possibilities of their use in destination management. It also explains the situation in the Czech Republic by way of an analysis concerning online communication of particular destination management organizations working in the Czech Republic and by evaluation of its status quo. On the basis of observed results it then put suggestions how it would be possible to make this communication more effective. destination management; tourism; communication