Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Vývoj technologie pro inteligentní řízení přepravních toků zboží
Rok: 2021
Druh publikace: software
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Vývoj technologie pro inteligentní řízení přepravních toků zboží V rámci projektu "Vývoj technologie pro inteligentní řízení přepravních toků zboží" operačního programu EU byla vytvořena knihovna optimalizačního algoritmu pro sestavu plánu rozvozu a svozu zboží v stanovených přepravních jednotkách na základě zadaných objednávek z místa odeslání do místa určení s možností překládky v regionálních depech pomocí zadaných vozidel. Při plánování přepravy se tedy uplatňuje model Hub and Spoke. Zboží je rozděleno do tří teplotních režimů - suché, chlazené a mražené, které lze na povolených vozidlech kombinovat. Účelovou funkcí je minimalizace celkových nákladů na přepravu, nakládku, vykládku, překládku zboží a čekání vozidel. Knihovna je součástí webové aplikace PLANTOUR, která umožňuje zadání vstupních údajů pro algoritmus a vizualizaci jeho výsledků. plugin; knihovna; optimalizace; svozně-rozvozná úloha; VRP; distribuční síť; Hub and Spoke; teplotní režim
eng Technology development for intelligent traffic flow management As a part of the project "Development of technology for the intelligent management of the freight flows" of the EU operational program was the creation of a library of optimization algorithm for the compilation of the plan for the distribution and collection of goods. Distribution costs are optimized for the specified transport units on the basis of entered orders from the place of dispatch to the place of destination and with the possibility of transhipment in regional depots using the predefined types of vehicles. The Hub and Spoke model is therefore used as a basis of the distribution network and transport planning. Goods are divided into three temperature regimes - dry, chilled and frozen, which can be combined based on the restriction of each vehicle. The purpose is to minimize the total logistics costs (transport costs, costs of manipulation in depots and vehicle waiting costs). The library is a part of the PLANTOUR application, which allows users to enter input data for the algorithm and visualize its results. plug-in; library; optimization; vehicle routing problem; VRP; distribution network; Hub and Spoke; controlled temperature mode