Studijní program: | Technologie a management v dopravě |
Studijní specializace: | Dopravní management a marketing |
Forma studia: |
prezenční kombinovaná |
Standardní doba studia: | 3 roky |
Charakteristika specializace
Bakalářské studium je orientováno zejména na problematiku operativního managementu a marketingu se zaměřením na specifika sektoru dopravy, dopravních společností a společností poskytujících logistické, poštovní, expresní a kurýrní služby. Absolventi najdou pracovní uplatnění především na nižších a středních manažerských pozicích a odborných pozicích v různých typech dopravních společností a společností poskytujících logistické, poštovní, expresní a kurýrní služby i v orgánech a organizacích státní správy a územních samospráv. Jedná se o bakalářské tříleté studium, po jehož absolvování lze pokračovat v navazujícím magisterském studiu.
Teoretická průprava
V rámci studia podrobně nahlédnete do problematiky technologie a řízení dopravy (železniční, silniční, letecké), logistiky, zasílatelství, managementu, marketingu, elektronického obchodování, ekonomie, ekonomiky dopravního podniku, finančních a pojistných operací, celního hospodářství a daňové soustavy, controllingu, algoritmizace, programování a získáš odpovídající komunikační a prezentační dovednosti.
Praktická aplikace získaných znalostí
- Management a marketing v dopravních společnostech a společnostech poskytujících logistické, poštovní, expresní a kurýrní služby,
- ekonomika dopravních společností a společností poskytujících logistické, poštovní, expresní a kurýrní služby,
- controlling v dopravních společnostech a společnostech poskytujících logistické, poštovní, expresní a kurýrní služby,
- logistika a zasílatelství.
Vazba na praxi při studiu
Jedinečná možnost podílet se na realizaci reálných projektů; přednášejícími budou i odborníci z praxe. Ve 2. ročníku Vás čeká odborná praxe, můžete využít možnosti studijních stáží ve firmách, navštěvovat workshopy, studovat v zahraničí.
Uplatnění absolventa
- Dopravní společnosti,
- společnosti poskytující logistické, poštovní, expresní a kurýrní služby,
- oddělení dopravy ve společnostech,
- orgány a organizace státní správy a územních samospráv.
Představení specializace Dopravní management a marketing
Absolvent specializace Dopravní management a marketing